Reklamace

Objednal/a sis od nás zboží a nenaplnilo tvé očekávání? 

 

Taková situace nás velmi mrzí a rádi uděláme maximum pro to, abychom to napravili. 

 

  • Pokud došlo zboží poškozené (např.: rozbitá, či rozlitá láhev poppers), stačí poslat fotku a napsat o jaký výrobek se jednalo a my ti obratem zašleme nový produkt.
  • Když se ti zdá poppers slabý, nebo je už starý (některé lahve nemají datum výroby / spotřeby, takže ani my občas nevíme zda je ještě výrobek v pořádku), tak stačí napsat nebo zavolat a my otestujeme stejnou šarži a pokud uznáme reklamaci za oprávněnou, tak ihned zašleme náhradu, nebo vrátíme peníze.

Pro jiné než "sběratelské produkty" z naší nabídky lze použít běžný reklamační formulář, který vyplň, pečlivě zabal spolu se zbožím a dones balíček na nejbližší podací místo Zásilkovny. Obsluze nadiktuješ kód, který ti na vyžádání zašleme a o zbytek, včetně úhrady poštovného, se postaráme my. 

V případě, že budeš žádat vrácení peněz, uveď do formuláře i číslo účtu. Po obdržení tvé reklamace se ti co nejdříve ozveme.

 

Reklamační formulář