Reklamace
Objednal/a sis od nás zboží a nenaplnilo tvé očekávání?
Taková situace nás velmi mrzí a rádi uděláme maximum pro to, abychom to napravili.
- Pokud došlo zboží poškozené (např.: rozbitá, či rozlitá láhev poppers), stačí poslat fotku a napsat o jaký výrobek se jednalo a my ti obratem zašleme nový produkt.
- Když se ti zdá poppers slabý, nebo je už starý (některé lahve nemají datum výroby / spotřeby, takže ani my občas nevíme zda je ještě výrobek v pořádku), tak stačí napsat nebo zavolat a my otestujeme stejnou šarži a pokud uznáme reklamaci za oprávněnou, tak ihned zašleme náhradu, nebo vrátíme peníze.
Pro jiné než "sběratelské produkty" z naší nabídky lze použít běžný reklamační formulář, který vyplň, pečlivě zabal spolu se zbožím a dones balíček na nejbližší podací místo Zásilkovny. Obsluze nadiktuješ kód, který ti na vyžádání zašleme a o zbytek, včetně úhrady poštovného, se postaráme my.
V případě, že budeš žádat vrácení peněz, uveď do formuláře i číslo účtu. Po obdržení tvé reklamace se ti co nejdříve ozveme.